لهذا السبب نجل الزعيم يقطع علاقته بجيرانه!

لهذا السبب نجل الزعيم يقطع علاقته بجيرانه!
ازال نت
2023-01-16 11:58:15

تعرض الفنان محمد إمام لموقف محرج وطريف في نفس الوقت بسبب ابنته خديجة التي رزق بها منذ فترة، حيث قرر بعد هذا الموقف أن يقطع علاقته بكل جيرانه.



وكتب إمام عبر حسابه على “إنستجرام”: “جارنا راجل لطيف جداً، وكان شايل طفل عمره سنتين تقريباً.. علاقتي بجاري عبارة عن سلامات بس في الطالعة والنازلة.. المهم قلت أبقى لطيف المرة دي معاه ليقولوا عليا تنك.. فقولتله أخبار حضرتك إيه .. قالي الحمدلله.. قولتله مين الولد الأمور ده .. قالي ده عريس خديجة.. أنا فجأة لقيت الدنيا ضلمت في وشي ودوخت ومش عارف آخد نفسي.. ومش فاكر انا رديت عليه ولا إيه اللي حصل ساعتها.. كل اللي فاكره أن أنا أول ما دخلت البيت قررت إني مش هسلم على الجيران تاني!! ربنا يستر على الواحد من اللي هيشوفه!!

وتابع: الصورة ملهاش علاقة بالموقف، بس تقريباً ده كان تعبير وشي لما الراجل قالي كده!!”.



محمد إمام انتهى من تصوير دوره في فيلم “لص بغداد” الذي يخوض به منافسات موسم منتصف العام الدراسي في كانون الثاني (يناير) القادم، وتشاركه البطولة ياسمين رئيس.

 امبارح وانا مروح قابلت جارنا .. راجل لطيف جداً و كان شايل طفل عمره سنتين تقريباً .. علاقتي بجاري عبارة عن سلامات بس في الطالعة و النازلة .. المهم قلت ابقى لطيف المره دي معاه ليقولوا عليا تنك .. فاقولته اخبار حضرتك ايه .. قالي الحمدلله .. قولتله مين الولد الامور ده .. قالي ده عريس خديجة .. انا فجأة لقيت الدنيا ضلمت في وشي و دوخت و مش عارف اخد نفسي .. و مش فاكر انا رديت عليه ولا ايه اللي حصل ساعتها .. كل اللي فاكره ان انا اول مادخلت البيت قررت اني مش هسلم على الجيران تاني !! ربنا يستر على الواحد من اللي هيشوفه !! الصورة ملهاش علاقة بالموقف ، بس تقريباً ده كان تعبير وشي لما الراجل قالي كده !! #أبو_العروسة ????

تابع موقعنا :

اخر الاضافات

اخبار قد تعجبك

لون التصفح :